38 offerte di lavoro - Hotel in Alto Adige

I tuoi vantaggi:
  • Lavori in un team di successo in uno degli alberghi più rinomati d'Europa.
  • Hai ottime possibilità di crescita professionale in un gruppo dinamico affettuoso ed in continuo sviluppo.
  • Lavori in una delle zone più belle delle Alpi, nel cuore del patrimonio naturale UNESCO delle Dolomiti.
  • Hai libertà di esprimerti e di sviluppare le tue capacità professionali.
  • Hai la possibilità di ricevere formazione individuale.
  • Possibilità di vitto e alloggio gratuito.
Interessato ed qualifica o esperienza nell’ambito? Allora siamo lieti di ricevere il Suo CV con foto via mail, grazie!
  • che assieme a due colleghe cura le nostre 16 stanze e 4 suite. 
  • Part time con 14 oppure 21 ore settimanali
  • Facilmente raggiungibile in soli 5 min. da Bolzano in funivia (Alto Adige Pass). Prima corsa alle ore 6.55.
Your tasks with us:
  • Passion for representing a dynamic hotel group with a strong passion from Premium hotels and an urban Premium boutique hotel with vibrant charm on the Italian Market and developing the segments Corporte & MICE within South Tyrol area
  • Being the main contact for local companies and MICE agencies interested in hip places to stay in Bozen – developing and managing of local, regional & corporate partnerships
  • Implementation and optimization of a general sales strategy for the hotel, creating and executing action plans for Falkensteiner Hotel Bozen across South Tyrol focusing on local MICE, event agencies and corporate segments
  • RFP handling
  • Establish parameters, quotes, and negotiate prices, confirming by written contracts
  • Finding new partners for Incentives and Sports groups (summer and winter)
  • Regular alignment with HQV Vienna for pro-active proposal of packages and promotions according to the hotel’s positioning and needs
  • Pro-active Key Account Management (total account management) and strategic client management in order to achieve sales targets and generate new business, including the negotiation and closing of contracts with main local MICE agencies and companies
  • Planning of and representation at trade fairs, workshops and client events
  • Organization of sales trips, sales calls and fam trips
  • Maintain accounts, contacts, activities, and business details within the appropriate software applications
  • Implementation and ensuring of sales data quality to drive meaningful and smart campaigns to increase overall revenue
  • Close observation of the market, trends and competitors
  • Responsible for the development and maintenance of the potential client's database
  • Providing growth through the promotion of private dining experiences, as well as exploring opportunities for conference & events, private parties, corporate functions, and more
Dovete portare con voi quanto segue
  • Esperienza nel settore della ristorazione di alto livello
  • Diploma di un istituto di istruzione pertinente
  • Impegno eccezionale e vivo interesse a lavorare in team
  • Modo di fare amichevole, caloroso ed estroverso
Allora siamo lieti di avere Tue notizie!

Cristina & Josef con 20 dipendenti dedicati

    • Località

    • Categorie di lavoro

    • Tipo di impegno

Job finder promo

Ricevi nuove offerte di lavoro via e-mail

Ricevi automaticamente via e-mail tutte le nuove offerte di lavoro.

Settori di lavoro in Alto Adige

  • Vendita-esterna
  • Stage, lavoro estivo, lavoro extra
  • Agricoltura, silvicoltura
  • Ingegneria, tecnica
  • Mobilità, trasporto
  • Sport e animazione
  • Personale interinale
footer region background
Ciao! 👋
Affida a noi la tua ricerca. Ti informeremo sui nuovi lavori che si adattano perfettamente a te.
Attiva il Job Alert